English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

2013 Bilmem Anlatabildim Mi Kutsi Dinle Sözleri

By Router Qefx on 3/18/2013 | 22:26 - Google'da Ara! - Yandex'te Ara!

Genç kızların sevgilisi kutsi 2013'e bomba gibi albümle girdi, Kutsi 2013 albüm başlığı (Bilmem Anlatabildim Mi?) toplam 11 şarkıdan oluşmaktadır.

Kutsi 2013 Yeni Albüm Dinle,Kutsi Dinle,Kutsi 2013 Dinle,Kutsi Yeni Albüm 2013 Şarkıları Dinle,Kutsi 2013 Albüm Full Dinle,Kutsi Bilmem Anlatabildimmi Dinle,Kutsi Bilmem Anlatabildimmi Klibi

01. Bilmem Anlatabildi Mi?
Söz & Müzik: Kutsi

02. Sevmek Sadece
Söz & Müzik: Kutsi

03. O Kişi
Söz & Müzik: Soner Sarıkabadayı

04. Biz Özeliz
Söz & Müzik: Sinan Akçıl

05. Meltem
Söz & Müzik: Soner Sarıkabadayı

06. İncir
Söz &Müzik: Kutsi

07. Baharda Kuşlar Gibi
Söz: Özdemir Erdoğan Müzik: Anonim

08. Çarem
Söz: Kutsi Müzik: Kutsi & Selim Çaldıran

09. Her Kelime Bir Sayfa
Söz & Müzik: Ersay Üner

10. Gönül
Söz & Müzik: Kutsi

11. Meltem (Version)
Söz & Müzik: Soner Sarıkabadayı

Keyifli Dinlemeler Dileriz.
Kutsi'nin Bilmem AnlatabildimMi şarkısını ve Bilmem AnlatabildimMi şarkı sözlerini aşağıda bulabilirsiniz.

Bilmem Anlatabildimmi, Bilmem Anlatabildimmi Şarkı Sözleri, Bilmem Anlatabildimmi Şarkı Sözü, Bilmem Anlatabildimmi sözleri, Bilmem Anlatabildimmi sözü, Kutsi, Kutsi Bilmem Anlatabildimmi Şarkı Sözleri, Kutsi Bilmem Anlatabildimmi Şarkı Sözü, Kutsi şarkı sözleri, Kutsi şarkı sözü

Ne Heves Bıraktın Bende
Ne Ağızımda Tat
Her Şeyimle Gidiyorum
Son Kelimeyi Söylemek İstemezdim Ama Senden Af Diliyorum
Sen Gülmezsen Bu Güller Başka Elde Açar Ve Solarlar
Sen Gülmezsen Bu Güneş Ve Ay Be Yazık Ki Başka Dünyaya Doğarlar
Bilmem AnlatabildimMi
Her Şeyimle Gidiyorum En Azından Bir Çabam Var
Sen Gül Mutlu Ol Yeter Ki
Artık Seninde Benim Yaşanmış Bir Hatıran Var
Bilmem Anlatabildim Mi
Her Şeyimle Gidiyorum En Azından Bir Çabam Var
Sen Gül Mutlu Ol YeterKi
Artık Seninde Benim Yaşanmış Bir Hatıran Var
Ne Heves Bıraktın Bende
Ne Ağızımda Tat
Her Şeyimle Gidiyorum
Son Kelimeyi Söylemek İstemezdim Ama Senden Af Diliyorum
Sen Gülmezsen Bu Güller Başka Elde Açar Ve Solarlar
Sen Gülmezsen Bu Güneş Ve Ay Be Yazık Ki Başka Dünyaya Doğarlar
Bilmem AnlatabildimMi
Her Şeyimle Gidiyorum En Azından Bir Çabam Var
Sen Gül Mutlu Ol YeterKi
Artık Seninde Benim Yaşanmış Bir Hatıran Var
Bilmem AnlatabildimMi
Her Şeyimle Gidiyorum En Azından Bir Çabam Var
Sen Gül Mutlu Ol YeterKi
Artık Seninde Benim Yaşanmış Bir Hatıran Var


Konu hakkında düşüncelerinizi yorum yaparak bildiriniz.


6 yorum :

Adsız dedi ki...

müthiş parça ya

Adsız dedi ki...

cok güzel bir şarkı kutsiyi tebrik ediyorum <3 galpp

Adsız dedi ki...

BEN KUTSİYİ COK BEYENİYORUM DİZİLERİNİDE İZLİYORUM DOKTORLAR OLSUN HUZUR SOKAGI HİC KACIRMIYORUM ŞARKILARI ZATEN GÜZEL BOL ŞANS DİLİYORUM HEP BÖYLE BEYFENDİ OL SEVGİLER SENİ SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

tek kelimeylee muhteşem..

Adsız dedi ki...

hayran oldum ya sürekli bunu dinliyorum harika bişey

Adsız dedi ki...

Seni çok seviyorum

Yorum Gönder

Yorum yapmak çok zor değildir.